Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Kérem, amennyiben vásárlója, illetve felhasználója kíván lenni web-áruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A megrendelés elküldésével majd annak feldolgozásával és visszaigazolásával szerződés jön létre az IdealMed Orvos-Esztétikai Centrum (AntiAging Medical Kft. 1054 Budapest, Hold u. 29. I/1.), mint Szolgáltató és a megrendelő, mint Vásárló között. A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat nem iktatják.

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.


 

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A megjelenített termékek online vagy utánvételes házhoz szállítással (Magyarország területén belül) rendelhetőek meg, továbbá személyesen bolti vásárlás is lehetséges.

 

Centrumunk neve: IdealMed Orvos-Esztétikai Centrum

1054 Budapest, Hold u. 29. I/1.;


 

A KÍNÁLT TERMÉKEK CSOPORTOSÍTÁSA

Az áruházunkban szépségápolási, kozmetikai és bőrgyógyászati készítményeket, illetve ezekhez kapcsolódó egyéb termékeket forgalmazunk.  A webáruház termékei kategóriák szerint vannak rendezve a könnyebb átláthatóság érdekében. Az egyes kategóriákon belül találja meg a kínálatban szereplő összes odaillő terméket. Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót. A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban. A Vásárló azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor lát az oldalon.

 

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A Vásárló a megrendelés elküldése után automatikus visszaigazolást kap annak feldolgozásáról. A kínált árukészletben előfordulhat hiány, ezért a beérkezett megrendelést a Szolgáltató minden alkalommal telefonon vagy emailen 48 órán belül visszaigazolja adategyeztetés céljából. Amennyiben a Vásárló 48 órán belül nem kap semmi féle visszaigazolást, mindenképpen érdeklődni kell a webáruház elérhetőségein, mert technikai jellegű problémáról lehet szó. A rendelés során megadott személyes és szállítási adatok módosítását a webáruház elérhetőségein kérvényezheti a Vásárló.


Készleten nem levő terméket a gyártótól történő beszerzés függvényében tudjuk elküldeni. Erről a Szolgáltató telefonon vagy emailen ad pontos tájékoztatást.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Az áruk jellemzőit az árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A termék gyártója fenntartja a jogot a termék specifikációjának előzetes értesítés nélküli módosítására. Ebből adódóan a termék egyes paraméterei esetleg eltérhetnek a fent megadottaktól. Az esetleges elírásokból eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

A Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

A Szolgáltató köteles a Vásárló által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot a Vásárlóval a továbbiak egyeztetése érdekében. Amennyiben a Szolgáltató nem tudja a kért terméket a Vásárló által elvárt időben szállítani, úgy az egyeztetést követően kérheti a rendelés törlését, felmondhatja a megkötött szerződést.


 

RENDELÉS MENETE, WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA

A megrendelés teljesítéséhez, illetve a kézbesítéshez a pontos adatok megadása és a rendelési feltételek elfogadása szükséges. A Vásárló megrendelést a webáruházon keresztül küldheti el. Ha bármilyen technikai kérdés merülne fel, vagy nem sikerül a rendelést leadni, akkor a Szolgáltató telefonon ad tájékoztatást a további lehetőségekről. A webáruház termékei kategóriák szerint vannak rendezve a könnyebb átláthatóság érdekében. A termék nevére kattintva megjelenik annak részletes leírása. Itt lehet a terméket a kosárba tenni. Ezt követően a szállításhoz szükséges adatokat kell megadni (név, cím, telefonszám, e-mail cím). Végül a megrendelés ikonra kattintással a rendelés befejeződik.

A sikeres rendelés leadást a honlap azonnal jelzi a Vásárlónak. A rendelések feldolgozásáról pedig a Vásárló emailben kap visszaigazolást, amely tartalmazza a megrendelt árucikkeket, a Vásárló adatait, a szállítási címet, a számlázási címet, a szállítási és fizetési módot, a rendelés rész-, illetve végösszegét.

Az áruházban feltüntetett árak érvényes (bruttó) fogyasztói árak. 

Az akciós termékek áraiból további kedvezményt a Szolgáltató nem tud biztosítani. 

A megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a webáruház honlapján való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére – különös tekintettel a nyilván valóan téves pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő esetleges rendszerhiba miatt megjelenő 0-Ft-os vagy 1-Ft-os ára – akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelyek ismeretében a vevő elállhat vásárlási szándékától.

A megrendelés teljesítéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató jogosult a megrendelést visszautasítani.

A felek között a szerződés a Szolgáltató által e-mail-ben elküldött visszaigazolás kézbesítésével jön létre.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra vonatkozóan, hogy az opciós termék kínálatot – előzetes bejelentés nélkül – megváltoztassa, az egyes termékek elérhetőségét korlátozza, illetve a meghirdetett akciók kezdési és befejezési időpontját módosítsa.

A fenti esetleges változtatásokért az áruház jogi felelősséget nem vállal.


 

FIZETÉSI FELTÉTELEK

A vételár kiegyenlítése történhet banki átutalással az AntiAging Medical Kft. számlaszámára, készpénzben a szállítócégnek vagy személyesen Centrumunkban fizetve. Banki átutalás esetén az átutaláshoz szükséges adatokat a rendelés véglegesítése és lezárása után e-mailben küldi meg a webáruház. A csomagokra kizárólag az IdealMed Orvos-esztétikai Centrum saját kedvezményei, akciói érvényesíthetők, más, nem a Szolgáltató által kiadott törzsvásárlói kártyák, kuponok, utalványok nem.


 

SZÁLLÍTÁS

A csomagok a GLS futárszolgálattal kerülnek kiszállításra. A csomagokra csomagolási díj nem kerül felszámolásra. A feltűntetett szállítási díj tartalmazza az ÁFÁ-t.

A szállítási idő: a megrendelést követően a vásárlóval való egyeztetés után, illetve az átutalás teljesítésétől számolt 2-4 munkanapon belül.

Ha a rendelt termék elfogyott, illetve a nagyobb tételben történő rendelés esetén, ha a szükséges mennyiség nem áll rendelkezésre, a szállítási idő változhat. Ilyenkor a Szolgáltató felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot.

A számlát a csomag tartalmazza. A csomagkézbesítéskor a csomagot a futár előtt szükséges kívülről megvizsgálni és esetleges sérülés esetén a szállítótól kérni kell kárfelvételi jegyzőkönyvet. A Szolgáltatót a tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A csomag kézbesítésének időpontjáról a Vásárlónak a futárcég emailben vagy telefonon értesítést küld. A Vásárló köteles olyan szállítási címet megadni, ahol a futárcég által meghatározott időintervallumban a csomagot a futártól át tudja venni. Amennyiben a futár a megadott címen nem talál senkit a kézbesítés céljából, úgy sem a futárszolgálatot, sem a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli. Az újbóli kézbesítéssel kapcsolatban a futárszolgálat által küldött értesítésben szereplő elérhetőségen vagy a Szolgáltató telefonszámán érdeklődhet.


 

ELÁLLÁSI JOG

A vásárlót a  45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 20-28.§-ban meghatározott elállási joga illeti meg.
A vásárló az elállási jogát az áru átvételét követő 14 napon belül gyakorolhatja. Ha a vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (pl. postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:
AntiAging Medical Kft. 1054 Budapest, Hold u. 29. I/1.; info@idealmed.hu

A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Vásárló elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vásárló az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát vagy e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Vásárló levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató számára a megjelölt címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Vásárló a 14 naposhatáridő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költségek viselését. A Szolgáltató azonban nem vállalja sem a visszaszállítás megszervezését, lebonyolítását, továbbá nem vállalja át a Vásárlótól a termék visszajuttatás költségét sem. A Szolgáltató az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Vásárlót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított14 napon belül visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vásárló az Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésénekmegállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredőértékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Vásárló kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát -megtérítését.

A Vásárlót nem illeti meg az elállási jog:

  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Az ilyen termékek visszavétele a Szolgáltatótól nem várható el akkor, ha a Szolgáltató a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termékhigiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható. Amennyiben a Vásárló még nem kezdte meg ezen, a kivételszabály alá tartozó termékek használatát, tehát a terméket közvetlenül védő csomagolást még nem bontotta fel, elállási jogát az általános szabályok szerint gyakorolhatja. (pl. étrendkiegészítő)

  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak.


 

PANASZKEZELÉS

A Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát telefonon, vagy a Szolgáltató elektronikus levélcímén, vagy levél útján is közölheti. 

A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Vásárlónak.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A Vásárló a Szolgáltatóval szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben a panaszát a Szolgáltató elutasítja, úgy jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Vásárló a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a Vásárló erre irányuló kérelme alapján –  az illetékes testület helyett a Vásárló kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

Területileg illetékes a Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület. Elérhetőségei: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. (52) 700-710hbkik@hbkik.hu

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Vásárló vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Vásárlót megillető jogokkal és a Vásárlót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a Vásárló kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testülethez írásban kell benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

a) a Vásárló nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b) a Vásárlói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c) az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d) a Vásárló álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e) a Vásárló nyilatkozatát arról, hogy a Vásárló az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
f) a Vásárló nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
g) a testület döntésére irányuló indítványt,
h) a Vásárló aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a Vásárló bizonyítékként hivatkozik, így különösen a szolgáltató írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a Vásárló rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a Vásárló meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.


 

KELLÉKSZAVATOSSÁG

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

Fogyasztói szerződés esetén a Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

A Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

 

TERMÉKSZAVATOSSÁG

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló –választása szerint – kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményesérvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavítottrészre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termékkijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidőelteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hibafelfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vásárló felelős.

A Vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.


 

JÓTÁLLÁS

Hibás teljesítés esetén a Szolgáltató jótállásra köteles az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat.

A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Vásárlónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A jótállási jogokat kizárólag a fogyasztónak minősülő Vásárló érvényesíthet.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék a Vásárló részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembehelyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)

  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,

  • helytelen tárolás, helytelenkezelés, rongálás,

  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Vásárló:

  • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az, a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igényteljesítésével a Vevőnek okozott érdeksérelmet.

  • ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelőhatáridőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Vásárlónak a kijavításhoz vagy a kicserélés hezfűződő érdeke megszűnt, a Vásárló – választása szerint –a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelenhiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha a Vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vásárló a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

A garancia ideje alatt a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítására az adott termék szakszervize vállalkozik, a szakszervizek címe minden esetben a jótállási vagy garanciajegyen esetleg a termék használati útmutatójának a végén van feltüntetve, de a megfelelő szakszerviz elérésében Szolgáltató ügyfélszolgálata készséggel áll vásárlói rendelkezésére.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatosság és a termékszavatosság tekintetében meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A jótállás tehát nem érinti a Vásárló jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Jótállási, szavatossági igényét a Szolgáltató elérhetőségein keresztül terjesztheti elő.

Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, a Vásárló békéltető testületi eljárást kezdeményezhet.

 

Szavatossági, jótállási igények bejelentése

A Vásárló a szavatossági, jótállási igényeit a Szolgáltató elérhetőségein keresztül jelentheti be a Szolgáltató felé.

A Szolgáltató a Vásárló nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet vesz fel.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Vásárló rendelkezésére bocsátja.

Ha a Szolgáltató a Vásárló szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon értesíti a Vevőt.

A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított öt évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

Az AntiAging Medical Kft. az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (atovábbiakban: Infotv.), valamint azelektronikus kereskedelmiszolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001.évi CVIII. törvényekkel és egyéb vonatkozó jogszabályokkal összhangban az alábbi adatkezelésialapelveket alkotta.


1. Alapelvek

Az Infotv. úgy rendelkezik, hogy személyes adat csak akkor kezelhető, ha ahhoz az érintett hozzájárul, vagy ha azt törvény vagy helyi önkormányzat rendelete közérdeken alapuló célból elrendeli. Személyesadat kizárólag meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelhető. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie az adatkezelés céljának, az adatok felvételének és kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie. Csak olyan személyes adatkezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas. A személyes adat csak a célmegvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető. Személyesadatnak minősül az érintettel kapcsolatba hozható adat - különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés.

A fentiekre tekintettel az AntiAging Medical Kft. a Vásárló jelen tájékoztató elfogadása (írásbeli felhatalmazás) alapján az üzleti kapcsolat létesítésekor - illetve esetenként később -személyes adatokat vesz fel (rögzít) és kezel.
Cselekvőképtelen és korlátozottan cselekvőképes kiskorú személy hozzájárulásához nem szükséges törvényes képviselőjének hozzájárulása, ugyanis a nyilatkozat a mindennapi életben tömegesen előforduló regisztrációt céloz, és különösebb megfontolást nem igényel.

A kezelt személyes adatoknak meg kell felelniük az alábbi követelményeknek:

a) felvételük és kezelésük tisztességes és törvényes;
b) pontosak, teljesek és ha szükséges időszerűek;
c) tárolásuk módja alkalmas arra, hogy az érintettet csak a tárolás céljához szükséges ideig lehessen azonosítani.

A személyes adatok akkor továbbíthatók, valamint a különbözőadatkezelések akkor kapcsolhatók össze, ha az érintett ahhoz hozzájárult, vagy törvény azt megengedi, és ha az adatkezelésfeltételei minden egyes személyes adatra nézve teljesülnek.

Személyesadat (beleértve a különleges adatot is) az országból - azadathordozótól vagy azadatátvitel módjától függetlenül - harmadikországban lévő adatkezelő vagy adatfeldolgozó részére akkor továbbítható, ha ahhoz az érintettkifejezetten hozzájárult, vagy azt törvény lehetővé teszi, és a harmadik országban az átadott adatokkezelése, illetőleg feldolgozása során biztosított a személyes adatokmegfelelő szintű védelme. Az Európai Gazdasági Térség tagállamaiba irányuló adattovábbítást úgy kell tekinteni, mintha a Magyarország területén belüli adattovábbításra kerülne sor.


2. Adatkezelés

Az adatkezelés célját és jogalapját minden esetben az üzleti kapcsolat létesítése, illetve annak szándéka jelenti. A Vásárló személyes adatait az AntiAging Medical Kft. a Vásárló hozzájárulása alapján általános kockázatkezelési célból kezeli és tartja nyilván. A Vásárló adatait kizárólag saját számlázásra és a könyvelés dokumentálására használja. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. A szállító szerződésben nyilatkozik az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően jár el az AntiAging Medical Kft. A szerződés nem kerül iktatásra, a későbbiekben nem visszakereshető. A szerződésre magatartási kódex nem vonatkozik.

A papír alapon, illetve az AntiAging Medical Kft. rendszereiben tárolt személyes adatokat kizárólag azok az alkalmazottak ismerik meg, akiknek ez munkaköri feladataik ellátásához feltétlenül szükséges.
A Vásárló tájékoztatást kérhet személyes adatainak kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve törlését. Ezen túlmenően a Vásárló tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen.

 

3. Adatkezelő adatai:

AntiAging Medical Kft.
Levelezési cím:
1054 Budapest, Hold u. 29. I/1.;

Telefon: +36-70-708-80-25
E-mail: info@idealmed.hu

 

A Webáruház üzemeltetője

Cégnév: AntiAging Medical Kft.
Székhely:
1054 Budapest, Hold u. 29. I/1.;

Telefon: +36-70-708-80-25
E-mail: info@idealmed.hu

Adószám: 25749094-1-41

Cégjegyzékszám: 01-09-400544

Bankszámlaszám: 10701599-69860773-51100005


 


 


 


 


 


 

 

Az oldal tetejére